easyTRACK Podrška

Podrška

easyTRACK GPS sustav satelitskog praćenja vozila

F.A.Q.

Mogu li postaviti alarme u stvarnom vremenu SMS-om za više telefonskih brojeva?

Da.

Možete li vidjeti alarm na servisnom sučelju, administratorskom korisničkom računu ili podračunu?

Samo administratorski korisnički račun prikazuje postavljeni alarm.

Kako mogu dobiti obavijest o alarmu?

Putem e-maila, SMS-a i web sučelja.

Postoji li opcija identifikacije vozača u vašem easyTRACK sustavu?

easyTRACK nudi mogućnost identifikacije vozača putem kartice ili privjeska. Prijava se može vidjeti na web sučelju i u izvještajima.

Kojim komunikacijskim kanalom se prenose podaci od vozila do servera?

Podaci generirani tijekom pružanja usluga praćenja prenose se mobilnim komunikacijama i to GPRS kanalom .

Zašto bi moja tvrtka trebala koristiti easyTRACK satelitsko praćenje flote vozila?

Budući da nakon instalacije imate potpun pristup upravljanju flotom vozila bez ograničenja, praćenje voznog parka omogućuje značajno smanjenje operativnih troškova i povećava sigurnost vozila i putnika u vozilima.

Mogu li koristiti usluge praćenja flote u inozemstvu?

Usluga praćenja flote dostupna je uz dodatnu opciju Roaming.

Koji je uvjet da sustav za praćenje bude postavljen na vozilo?

Uvjeti za ugradnju uređaja u vozilo je potpisan ugovor o kupnji ili najmu opreme te uplata računa za naručenu upremu i radove.

Kako se mogu mijenjati podaci kupca?

Kroz web sučelje klikom na gumb Alati i postavke.

Koje je rješenje za mjerenje temperature hladnjače?

easyTEMP (temperaturni senzor) koji stalno mjeri temperaturu teretnog prostora i temperaturu u kabini sa +/- 1 ° C o točnosti . Radna temperatura sonde za mjerenje je od -30 do +70 C o.

Želim praćenje goriva. Koje vrste tarifnih paketa mogu ponuditi?

1. U slučaju tarifnog paketa FULL, moguće je instalirati dizelski senzor.
2. Količina potrošenog goriva može se nadzirati i instaliranjem CAN adaptera u CAN/FMS tarifi.

Kako mogu promijeniti ikonu vozila i registracijski broj?

Idite na web sučelje, odaberite vozilo na traci za odabir vozila te klikom na ikonu postavki da biste izmijenili podatke o vozilu, a zatim klik na karticu ikona kako biste ga izmijenili. Nakon izmjene podataka, promjene možete spremiti klikom na gumb za spremanje.

Kako mogu promijeniti svoje korisničko ime i zaporku?

Na web sučelju, klikom miša na ikonu postavki s lijeve strane.

Moji zaposlenici također koriste vozila za privatnu uporabu, mogu li obratiti pozornost na to koliko troše izvan radnog vremena?

Moguće je razlikovati poslovne od privatnih putnih podataka za što je potrebno instalirati preklopnik za razdvajanje korporativnu od privatne rute.

Narušava li easyTRACK oprema vaše zdravlje?

Isti je učinak na zdravlje kao i svaki drugi mobilni telefon.

Ako ne vozite vozilo, ne napušta li uređaj bateriju?

Opcija koja nakon gašenja vozila i zadane vremenske zadrške prebacuje uređaj u štedni režim rada znatno smanjuje potrošnju struje sa oko 100mA na 20mA.

Ikona vozila pojavljuje se slabo. Zašto?

Veza između uređaja i poslužitelja je prekinuta. Moguće je da se uređaj ne može povezati s GPRS mrežom, primjerice zbog slabe snage signala.

Ikona vozila prekrivena je žutim krugom. Zašto?

Uređaj je u načinu rada "Ušteda baterije".

Video